20120901

Laungkan MERDEKA!

Last published on Jan 19, 2012




Hari ini tanggal 31 Ogos 2012. Agak lama juga aku tidak menulis. Ada kawan yang mencari ke mana menghilang? 

Mengapa tidak menulis lagi? Sebenarnya aku sudah sambung study. Hujung bulan Disember 2011 yang lepas lagi. 
Sedikit busy. Oh busy la sangat. Dan betullah orang kata, manusia yang sedang bercinta memang tidak ingat 
hal lain. Yes. Dalam tempoh itu, aku bercinta dengan seseorang. Apa? Love story lagi? Dan bila sibuk belajar, 
sibuk dengan kawan baru, sibuk dengan si dia dan masalah, makin terbiar blog ini. 


Mungkin sesetengah orang yang kenal aku dan membaca blog aku sebelum ini tahu apa sebab aku kembali menulis.

Bila ada masalah, aku kembali menulis. Bila kerisauan melanda, aku melalak di sini. Bila hangat bercinta, aku 
hebahkan di sini. Bila putus cinta, aku meluahkan isi hati di sini. Eh? Putus cinta? 


To be continued.....



p/s : Selamat Hari Merdeka kepada semua. Dan Selamat Hari Merdeka juga kepada blog ini. Tapi merdekakah aku?


No comments: